Rólunk

CÉLUNK, FELADATUNK

Azoknak a tudatos szülőknek segítséget adni, akik az átlagosnál többet szeretnének tenni gyermekükért az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése érdekében és tehetségük kibontakoztatásában. Komplex segítséget nyújtani, hiszen az értelmi képességek fejlesztése mellett az érzelmi intelligencia fejlesztése legalább olyan fontos. Megfelelő mértékű szocializáció nélkül nehezített, vagy lehetetlen a beilleszkedés az iskola rendjébe. A társakhoz való kapcsolódás képessége nélkül a gyermek nem érezheti jól magát a közösségben. Nagyon fontos, hogy munkánk során nem általános segítségnyújtást, hanem egyénre szabott tanácsadást és fejlesztést biztosítunk. Komplexitásunk abban is megmutatkozik, hogy célunk nem csupán a gyermek fejlesztése, hanem a szülők segítése támogatása is ebben a folyamatban ötletekkel, tanácsokkal, hisz tudjuk, amikor a gyermek iskolás lesz, egy más világ kezdődik, és nemcsak a gyermek, hanem az egész család számára.

slider8.jpg

BOLDOG ISKOLÁS Tehetségfejlesztő Központ

VÉLEMÉNYEK, TAPASZTALATOK

Foglalkoztat gyermekemmel kapcsolatban az iskolaérettség kérdése. Tudni szerettem volna, melyek azok a kritériumok, amelyeknek teljesülniük kell iskolakezdésig, és hogy ebben a folyamatban hol tart éppen a gyermekem, mik az erősségei, és mi az, amiben tudok neki segíteni a hátralévő időszakban. (Orsi)

Nagy kérdés előtt állunk, engedjük–e iskolába gyermekünket, vagy maradjon még az óvodában. Ezért szerettem volna egy külső szakember véleményét kikérni, e mellett képességeit személyre szabottan fejleszteni. (Noémi)

Első szülött gyermekem iskolás lesz, kíváncsiak voltunk egy szakember véleményére miben tehetséges, és melyik az a terület amiben még fejlődnie kell, hogy ne legyenek nehézségei az iskolában. (Niki)

Úgy látom, hogy ügyes, tehetséges a gyermekem, de tudom, hogy az iskola már egy teljesen más világ. Azért jár gyermekem az egyéni órákra, hogy magabiztosabb tudással, ne okozzon neki gondot majd az iskolában a teljesen más életritmus, hiszen ott már kötelező minden feladatot megcsinálni, és szorosabb időkorlát lesz egy-egy feladatra. (Ágnes)

Szerettem volna tudni, hogy melyek azok a területek amelyek fejlesztésre szorulnak és a tanulásban esetleg nehézséget okoznának. (Angéla)

Sok éves külföldi tartózkodásunk után visszaköltöztünk Magyarországra. Mindenképpen szerettük volna, hogy gyermekünk minél kevesebb nehézséggel kezdje majd az iskolát, és könnyebben vegye az akadályokat az új környezetben. Nagycsoportos óvodásként hallottunk erről a lehetőségről és kérdés nélkül mertünk belefogni. Visszatekintve az elmúlt évre, nagyon jó döntést hoztunk! Ezt támasztja alá, hogy gyermekünk nagyon könnyen beilleszkedett az iskolai életbe, hiszen már első osztályos, nem érzi idegennek az ott kapott feladatokat. Társaival is könnyebben teremt kapcsolatot! (Gabi )

Szerettem volna, ha a kisfiam részesül plusz fejlesztésben mielőtt elkezdi az iskolát, mert otthon szinte egyáltalán nem tudtam rávenni, hogy foglalkozzunk játékos feladatokkal. Most, hogy iskolás lett már látom, hogy jó döntés volt járni az iskola előkészítő foglalkozásokra. (Györgyi )

A központot azért kerestük fel , hogy az óvodából kilépve, magabiztosan , megfelelő önbizalommal, bátran kezdje az iskolát gyermekem. (Andi )

Számomra egyrészt megerősítés volt a foglalkozás, hogy nagy általánosságban tisztában vagyok gyermekem képességeivel, viszont tartogatott néhány meglepetést is bizonyos feladatok, szituációk kapcsán. Ez segített, hogy más nézőpontból is ráláthassak gyermekemre, hogy figyelembe vegyem életkori sajátosságait. (Orsi)

Móni nagyon kedves és szimpatikus, igazi kis „tyúkanyó”, gyermekemnek én is ilyen tanítót szeretnék. Nekem ez a legfontosabb. (Noémi)

Fontos nekem egy olyan szakember véleménye akinek óvónőként, és tanítóként is van rálátása, hogy mi szükséges egy gyermeknek ahhoz, hogy első osztályban minél több sikerélmény érje. Tetszik, hogy a fejlesztés komplex, nem csak a tanuláshoz szükséges képességeket fejleszti, hanem az érzelmi oldal is fókuszban van. (Niki)

Nagyon lelkiismeretes, empatikus szakember fogadta gyermekemet. Már az első alkalommal azt éreztem, hogy jó helyre került. (Ágnes)

Csak pozitív tapasztalatom van, megerősítést kaptam szülőként, hogy kislányom gyorsan és könnyen be fog illeszkedni az iskolába, azon belül is a tanulás nem fog gondot okozni neki. (Angéla)

Jó érzéssel töltött el, hogy felszabadultan, de hasznosan tölti az idejét a gyermekem. Abszolút sikeresnek könyvelem el az elmúlt évünket, amikor jártunk az iskolaelőkészítő foglalkozásokra, hiszen játékos, de hasznos feladatokkal készültünk fel az iskolás évek megkezdésére. (Gabi)

Megtanult koncentrálni, padban ülve feladatokat végezni kitartóan. Szülőként pozitív élmény volt ,hogy boldogan jött ki az iskolából, amikor szeptemberben első osztályos lett. Nem érte csalódás, tudta mire számíthat., felkészült. Tud koncentrálni, nem adja fel akkor sem, ha nehezebb feladatokat kap. Ha boldog a gyerek, a szülők is azok. (Andi)

Csak pozitívak. Mónika mindenben együttműködött, minden foglalkozás után részletesen tájékoztatott az aznapi óra anyagáról, a kisfiam fejlődéséről, aki egyre nagyobb szorgalommal és kitartással vett részt a foglalkozásokon. (Györgyi )

Nagyon izgatott volt, hogy végre belülről is láthat valódi iskolát! A feladatokat nagyon élvezte, kíváncsian várta az újabb és újabb kihívásokat, és az apró jutalmakért, pihentető játékokért teljesen oda volt. A foglalkozás hatására lelkesen mondogatta, hogy iskolába szeretne már járni. (Marci)

Boldogan, mosolygósan, sikerélményekkel telve jött ki a foglalkozásokról, és alig várja a következőt. Boldog vagyok, hogy ránk talált ez a lehetőség! Nagyon szuper kezdeményezés! (Noémi)

Nagyon jól érezte magát, gyorsan feloldódott. A második foglalkozást is várta, azt mondta, hogy menjünk ki most is nyugodtan, magabiztosnak éreztem. (Niki)

Mosolygósan jött ki a foglalkozásról, boldogan mesélte a családban mindenkinek, hogy ő már volt iskolában, és a tanító néni megdicsérte! ( Ákos)

Nagyon jól érezte magát a kislányom, minden percét élvezte. (Norina)

Kisfiam mindig boldogan és örömmel ment az órákra, hiszen tudta, hogy jól fogja érezni magát! Mindig személyre szabott feladatokat kapott, melyek mellett saját érdeklődési köre is felszínre került. Személyisége nyíltabb és őszintébb lett! (Dénes)

Hamar megszokta, hogy heti rendszerességgel megyünk a foglalkozásokra, amelyek légkörét Mónika közvetlen, kedves személyisége mindig kellemessé tette. A játékos feladatok sokszínűsége mindig nagyon tetszett a kisfiamnak, aki a foglalkozásokról boldogan és apró ajándékokkal jött haza. (Berci)

Kedves a tanító, jó közérzet, pozitív élmények, új barátok”. (Arnold )

korábbi

előadásaink helyszinei

Somogyi Károly Városi és Megyei Könyvtár

Előadás címe: Boldog iskolás. Tudatos szülőként hogyan tudja támogatni gyermeke sikeres iskolakezdését? Kérdések, válaszok, gyakorlati tanácsok

Szegedi Vörösmarty Mihály Általános Iskola Szülői fórum

Előadás címe: Iskolakezdés, iskolaérettség

Heller Ödön Művelődési Ház V. ELiXÍREK, ESSZENCIÁK TESTNEK ÉS LÉLEKNEK rendezvénye

Előadás címe: Boldog iskolás. Magasabb érzelmi intelligencia az egyik kulcsa a sikeres iskolás éveknek?

Tisza- parti Óvoda Szülői fórum

Előadás címe: A nevelés fontossága az iskolakezdés előtti időszakban

lépjen velünk kapcsolatba

Örömmel válaszolunk bármilyen felmerülő kérdésre!